Κυριακή, 19 Απριλίου 2015

Ένα εντυπωσιακό ιστιοφόρο που κατασκευάσθηκε το 1926 το Kruzenshtern από το πρωί του Σαββάτου βρίσκεται στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης.

Το μήκους 115 μ. και πλάτους 15 μ. πλοίο βρίσκεται στην περιοχή μας στα πλαίσια των εορτασμών για τα 70 χρόνια από τη Νίκη κατά του Ναζισμού και Φασισμού στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο , από το Κρατικό Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Καλίνινγκραντ, και θα παραμείνει από τις 18-20 Απριλίου.
 ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΚΑΦΟΣ  ΣΕ VIRTUAL TOUR ΠΑΡΑΚΑΤΩ


Το πλοίο φιλοξενεί φωτογραφική έκθεση από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και τη σημαία του Κόκκινου Στρατού που κατέλαβε το Ράιχσταγκ το 1945 και η οποία αποτελεί το Σύμβολο Νίκης.




























ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ GOGLE
Η Kruzenshtern ή Krusenstern (Ρωσικά: Барк «Крузенштерн») είναι μια ρωσική τέσσερα δικάταρτα μυοδρόμωνας και ψηλό πλοίο που χτίστηκε το 1926 στο Bremerhaven-Wesermünde, τη Γερμανία, ο αριθμός των ναυπηγείων "S 408" κάτω από το όνομα της Πάντοβα (το όνομά του από την ομώνυμη ιταλική πόλη ). Της δόθηκε στην ΕΣΣΔ το 1946 ως πολεμικές αποζημιώσεις και μετονομάστηκε μετά τις αρχές του 19ου αιώνα Βαλτικής γερμανική εξερευνητής σε ρωσική υπηρεσία, Αδάμ Johann Krusenstern (1770-1846).
                                 
Πάδοβα                             
Από τους τέσσερις εναπομείναντες Πετώντας P-Liner, το Ex-Πάντοβα είναι η μόνη ακόμα σε χρήση, κυρίως για εκπαιδευτικούς σκοπούς, με θύρες σπίτι της στο Καλίνινγκραντ (πρώην Königsberg) και Μούρμανσκ. Μετά την Σεντώφ, άλλο πρώην γερμανικό πλοίο, που είναι το μεγαλύτερο παραδοσιακό ιστιοφόρο ακόμα σε λειτουργία. Αρχικά, όπως και όλα τα P-σκάφη της γραμμής, ήταν βαμμένο σύμφωνα με τα χρώματα της γερμανικής εθνικής σημαίας της εποχής Γερμανικής Αυτοκρατορίας, μαύρο (γάστρα πάνω από το νερό, υπερκατασκευές), λευκό (εμβαδού στην ίσαλο γραμμή) και κόκκινο (υποβρύχια σώμα).


 Πάντοβα, που ξεκίνησε το 1926 ως το τελευταίο από τα Ρ-Liner, η Πάντοβα ανατέθηκε ως ένα φορτηγό πλοίο, το οποίο χρησιμοποιείται, μεταξύ άλλων, να μεταφέρει το υλικό κατασκευής στη Χιλή, τη Νότια Αμερική, επιστρέφουν με νιτρικό κάλιο γύρω από το Cape Horn. Αργότερα μεταφέρθηκαν σιτάρι από την Αυστραλία. Το παρθενικό του ταξίδι από το Αμβούργο για Talcahuano (Χιλή) πήρε 87 ημέρες. Σε 1933-1934 πήρε ένα ρεκόρ 67 ημερών από το Αμβούργο στο Πορτ Λίνκολν στη Νότια Αυστραλία. Πριν από τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο έκανε 15 μεγάλα ταξίδια στην Χιλή και στην Αυστραλία. Ο ταχύτερος ταξίδι που έκανε ήταν το 1938-1939, από το Αμβούργο μέσω Χιλή στην Αυστραλία και πίσω στο Αμβούργο σε 8 μήνες και 23 ημέρες κάτω από τον καπετάνιο Richard Wendt - ένα ταξίδι παγκόσμιο ρεκόρ για ψηλά τα πλοία που δεν έχει σπάσει.

 Kruzenshtern


Στις 12 του Γενάρη, 1946 που δόθηκε στην ΕΣΣΔ για να ενσωματωθεί στο Σοβιετικός Στόλος της Βαλτικής. Ήταν αγκυροβολημένο στο λιμάνι της Κρονστάνδης μέχρι το 1961, όπου υπέστησαν σημαντικές επισκευές και μια επισκευή (π.χ. η εγκατάσταση των πρώτων κινητήρων της) για τις αποστολές της υπό την ηγεσία του Υδρογραφική Υπηρεσία του σοβιετικού ναυτικού. Από το 1961-1965 το πλοίο πραγματοποιήσει πολλές υδρογραφικά και ωκεανογραφικές έρευνες για την Ακαδημία Επιστημών της ΕΣΣΔ στον Ατλαντικό Ωκεανό, την Καραϊβική, και τη Μεσόγειο, και χρησιμοποιήθηκε ως εκπαιδευτικό πλοίο για Ναυτικών Δοκίμων. Το 1965 μετατέθηκε στο Υπουργείο ΕΣΣΔ Αλιείας στη Ρίγα για να χρησιμοποιηθεί ως ένα schoolship για τις μελλοντικές αξιωματικούς της αλιείας. Από το 1968-1972 μια σημαντική εκσυγχρονισμός πραγματοποιήθηκε, την εγκατάσταση τρέχον σύνολο των κινητήρων της και την εφαρμογή της ισχύουσας χρώμα γάστρας - μαύρο με μια μεγάλη λευκή ρίγα, συμπεριλαμβανομένου του μαύρου «φινιστρίνια», η οποία από μια ματιά απόσταση όπως και πραγματικό gunports. Η ζωγραφική (από τις σοβιετικές ιδιοκτήτες) από την πλευρά υποδηλώνει την παρουσία των κανονιών, αλλά αυτό είναι μόνο μια ψευδαίσθηση.

Τον Ιανουάριο του 1981, η Kruzenshtern μεταφέρονται στην "εσθονική Αλιεία Βιομηχανία" στο Ταλίν και το 1991 έγινε μέρος του "μέλους της Βαλτικής Ακαδημία της αλιείας" του στόλου με το νέο λιμάνι στο σπίτι της στο Καλίνινγκραντ. Το Kruzenshtern παίρνει μέρος σε πολλές διεθνείς ιστιοπλοϊκούς αγώνες. Μετά την πτώση της χρηματοδότησης ΕΣΣΔ έγινε ένα πρόβλημα, έτσι ώστε να λαμβάνονται στο πλοίο επιβάτες για το σκοπό αυτό. Κατά την περίοδο 1995/96 έκανε ένα ταξίδι σε όλο τον κόσμο στο μονοπάτι της τον συνονόματο. . Εκείνη περιέπλευσε πάλι τον κόσμο το 2005-06 για τον εορτασμό της 200ης επετείου του περίπλου της Krustenstern Το πλοίο χρησιμοποιήθηκε σε τρεις γερμανικές ταινίες - Die auf der Meuterei Elsinore (1935)? Herz geht VOR Anker (1940) and Grosse Freiheit Nr. 7 (1944), καθώς και μια σειρά από ρωσικές και σοβιετικές ταινίες.




Στις 23 Ιουνίου 2009, ενώ καθ 'οδόν προς το Τσάρλεστον, Νότια Καρολίνα Harborfest, κατάρτι του πλοίου είχε καταστραφεί σε μια καταιγίδα των Βερμούδων, όταν το πανί που υποστηρίζεται και έσπασε τον ιστό.

                Barque Kruzenshtern
                                 
Στις 3 Μαΐου 2010 το πλοίο σταμάτησε στο Bremerhaven μετά από ένα ταξίδι πέντε μήνες, με στάσεις στο Βανκούβερ για τους Ολυμπιακούς Αγώνες και στην Κούβα, μετά από την οποία αναχώρησε για το Καλίνινγκραντ.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων.
Εμείς απλά τα παρουσιάζουμε και η αξιολόγησή τους επαφίεται στην κρίση του αναγνώστη.
Αποποιούμαστε κάθε νομικής ευθύνης για την ακρίβεια των γραφομένων σε άλλα ιστολόγια ή ιστοσελίδες.
Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών.
Σεμνα και ταπεινα παρακαλω και στη μητρική σας γλώσσα για να μεταφράζονται

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...